top of page
  • Writer's pictureGherasim Andrei

Schi de tura la - 25°C | Muntii Bucegi | Romania




Un nou episod cu schiurile de tură prin Munții Bucegi!


Sâmbătă: în jurul orei 7:30 plec din București, iar la 9:30 ajung în Sinaia. Cu greu găsesc un loc de parcare și încep urcarea pe schiuri prin pădure pe un nemarcat.


Totul pare că decurge conform planului, până când trec peste un râu înghețat și acoperit de zăpadă. Pe la jumătate gheța crapă și eu mă trezesc în apă până deasupra clăparilor...temperatura -15°C.


În scurt timp apa îmi intră în clăpari, mânușile sunt ude și focile înghețate! Aveam 2 variante să mă întorc acasă la căldură sau să urc la peste 2000m în Bucegi unde vântul sufla cu putere și temperatura resimțită este -25°C


Ghiciți ce am ales?

Post: Blog2_Post
bottom of page