top of page
  • Writer's pictureGherasim Andrei

Cu schiurile de tura prin canion si multe grade cu minus | Muntii Bucegi




Cu câteva zile înainte am verificat vremea și în Bucegi situația nu era prea roz 🥶 temperaturi foarte scăzute - 25°C cu Real Feel de - 30°C și vânt puternic între 50km/h și 70km/h.


Totuși noi am văzut partea bună din această poveste tristă...era soare 😁 așa că ne-am făcut bagajele și am plecat în aventura polară🙏


De la 1400m la 2000m a fost ok, dar ajunși pe platou lucrurile nu mai stăteau la fel de bine...vântul puternic făcea ca frigul să treacă prin toate straturile de îmbrăcăminte, iar barba mea făcea tot mai mulți țurțuri...așa că am schiat cât se poate de repede să ajungem în Canion!


Povestea din canion este cu totul alta și vă las pe voi să o trăiți prin prisma filmului ❤️

Post: Blog2_Post
bottom of page